lördag 28 september 2013

Ett år sedan på dagen!



När jag för över nya foton i datorn brukar jag roa mig med att gå igenom mappen för samma månad året innan. Det kan ju vara roligt att se allt som hänt över året. Tydligen händer det dock inte så mycket med fantasin i den här familjen. Hittade förra årets septembermapp där det låg foton från samma datum som idag. Vi gick uppenbarligen till samma fik och satt vid samma bord som för ett år sedan idag. Jag beställde samma sak och vädret var precis lika grått vid båda tillfällena. Tur att det hänt en del med Isak så att någon kan dra den här familjen framåt.

Det är så många som hela tiden har sagt att Isak ser så vuxen ut. Har aldrig fattat vad de menar. Fattar ännu mindre när jag ser bilder från förra hösten. Han såg väl ut att vara precis de sex månader som han var?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...