onsdag 9 maj 2012

Idag somnade Isak mitt i luftgitarrsolot


Så trötta var vi. Vi skulle ha åkt till Liljeholmen för att träffa Alexandra och sexveckors-Nils, men Isak försökte hosta upp en lunga på morgonen. Dessutom var den utlovade solen regn så vi höll oss hemma. Alltså gick vi inte en tvåtimmarspromenad som vi brukar göra heller. Och ja, så här 33 år efter min födelse får jag väl erkänna att de vuxna har haft rätt hela tiden. Man blir piggare av frisk luft. Ni ser ju själva på bilden hur det gick när vi inte fick vår vanliga dos idag. (Nu vaknade han i och för sig precis efter att jag tog bilden och vägrade sova på resten av dagen och blev så klart övertrött och förtvivlad på kvällen, även fast vi smet ut en snabbis till affären, men jag tänker ändå inbilla mig att frisk luft hade varit ett vinnande koncept idag.)

Ps. Utvecklingsmässigt har Isak börjat att ge ifrån sig ett trevande litet joller när andan faller på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...